Yanlış anlamazsanız; bu konunun amacı nedir? Davetiye istemek diyeceğim, göndermek isteyeni de kabul etmemiş ve kendinize hak tanımlandığında davet edeceğinizi söylemişsiniz. Kişi üye olduğunda anonim kalmak istemeyip, mesleğini ifşa edip tanıtacaksa tanıtır zaten ya da üye olduğunda siz açardınız bu konuyu. Yani şu an daha halihazırda foruma gelmemiş biri için bu konuyu açmanızın nedeni nedir?