bence bunu önden konuş çünkü burada facebookla ilgili iş yapan bir çok arkadaş var ve bazıları açıklardan bile faydalanabiliyor olabilir onun için iyi olmaz bizimde işimiz oluyor bazen yeri gelir seninde olur o amaçla söylüyorum bunu konuşsan onunla iyi olur
Olur Hocam, Teşekkürler Güzel Uyarınız İçin