Konu
Facebook'ta Çalışan Arkadaşım Var (Forum'a Davet)
12-10-2020, 01:01:00
#7
arsdesign
ibrhmatysn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar Herkese, Facebook Californiada ki Ofisinde Çalışan Yakın Bir Dostum Var, Foruma Davet Edicem Lakin Davetiye Kodum Yok Gelirse Direk Üye Yaptırıcam Foruma, Kendiside Katılmak İstiyor Foruma. Umarım Geldiğinde Yardımcı Olabilir size
PM atın halledelim