Selamlar Herkese, Facebook Californiada ki Ofisinde Çalışan Yakın Bir Dostum Var, Foruma Davet Edicem Lakin Davetiye Kodum Yok Gelirse Direk Üye Yaptırıcam Foruma, Kendiside Katılmak İstiyor Foruma. Umarım Geldiğinde Yardımcı Olabilir size