R10 PM Kutusunu Silmeye Üşenenler ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 PM Kutusunu Silmeye Üşenenler ?
9
●
277
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 PM Kutusunu Silmeye Üşenenler ?
1
2
06-10-2020, 00:48:58
#1
ibra
🤖 AI Developer
Merhabalar,
3200+ mesaj vardı ve kontrol ede ede hepsini sildim.
Bu tarz bir üşengeçliğe sahip olanlar var mı acaba ?
Sizin kutu ne halde görsel paylaşabilirsiniz.
06-10-2020, 00:50:53
#2
Victionx
bizim 120 tane çok zor olmuyor
06-10-2020, 00:50:39
#3
Peder
Üyeliği durduruldu
R10 pm biraz daha pratikleştirilebilir. Pm atarken veya yanıtlarken çok yoruyor insanı.
06-10-2020, 00:51:10
#4
Misafir
Mobilde yanlışlıkla hepsini siliyosun, hiç problem olmuyor ☺️
ibra
,
Leper
,
MAS
ve
3 kişi
bunu beğendi.
6 kişi
bunu beğendi.
06-10-2020, 00:51:48
#5
ibra
🤖 AI Developer
Peder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 pm biraz daha pratikleştirilebilir. Pm atarken veya yanıtlarken çok yoruyor insanı.
PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
06-10-2020, 00:52:55
#6
Peder
Üyeliği durduruldu
Quare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
Evet hocam doğru anlamışsınız. Üşenme konusunda da haklı olabilirsiniz 😊
06-10-2020, 00:57:09
#7
AeroCS
Quare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
Evet öyle bir şey yapılsa çok tatlı olabilir. Bazen buga girdiği oluyor.
06-10-2020, 01:01:07
#8
zAHo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
120 olunca mecbur düzenli silmek gerekiyor hocam
06-10-2020, 01:03:42
#9
Graphics
ben daha yeniyim benim boş sayılır
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler