• 06-10-2020, 00:48:58
    #1
    🤖 AI Developer
    Merhabalar,




    3200+ mesaj vardı ve kontrol ede ede hepsini sildim.

    Bu tarz bir üşengeçliğe sahip olanlar var mı acaba ?
    Sizin kutu ne halde görsel paylaşabilirsiniz.
  • 06-10-2020, 00:50:53
    #2
    bizim 120 tane çok zor olmuyor
  • 06-10-2020, 00:50:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    R10 pm biraz daha pratikleştirilebilir. Pm atarken veya yanıtlarken çok yoruyor insanı.
  • 06-10-2020, 00:51:10
    #4
    Mobilde yanlışlıkla hepsini siliyosun, hiç problem olmuyor ☺️
    • ibra
    • Leper
    • MAS
    • mdgrdg
    ibra, Leper, MAS ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 06-10-2020, 00:51:48
    #5
    🤖 AI Developer
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 pm biraz daha pratikleştirilebilir. Pm atarken veya yanıtlarken çok yoruyor insanı.
    PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
  • 06-10-2020, 00:52:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
    Evet hocam doğru anlamışsınız. Üşenme konusunda da haklı olabilirsiniz 😊
  • 06-10-2020, 00:57:09
    #7
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
    Evet öyle bir şey yapılsa çok tatlı olabilir. Bazen buga girdiği oluyor.
  • 06-10-2020, 01:01:07
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    120 olunca mecbur düzenli silmek gerekiyor hocam
  • 06-10-2020, 01:03:42
    #9
    ben daha yeniyim benim boş sayılır