Konu
R10 PM Kutusunu Silmeye Üşenenler ?
06-10-2020, 00:48:58
#1
ibra
🤖 AI Developer
Merhabalar,
3200+ mesaj vardı ve kontrol ede ede hepsini sildim.
Bu tarz bir üşengeçliğe sahip olanlar var mı acaba ?
Sizin kutu ne halde görsel paylaşabilirsiniz.