Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
Evet hocam doğru anlamışsınız. Üşenme konusunda da haklı olabilirsiniz 😊