Konu
R10 PM Kutusunu Silmeye Üşenenler ?
06-10-2020, 00:52:55
#6
Peder
Üyeliği durduruldu
Quare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
Evet hocam doğru anlamışsınız. Üşenme konusunda da haklı olabilirsiniz 😊