Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 pm biraz daha pratikleştirilebilir. Pm atarken veya yanıtlarken çok yoruyor insanı.
PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.