Konu
R10 PM Kutusunu Silmeye Üşenenler ?
06-10-2020, 00:57:09
#7
AeroCS
Quare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PM Kutusunu değil, siz pm atmaya bile üşeniyorsunuz sanırım hocam. İsteğinizi anladım, facebook tarzı gibi kolay olabilir diyorsunuz, doğru olabilir.
Evet öyle bir şey yapılsa çok tatlı olabilir. Bazen buga girdiği oluyor.