• 03-10-2020, 20:48:04
    #1
    Merhaba arkadaslar,
    Malesef pandemi döneminde cari alacaklarımı tahsil edemiyorum ve bankalardan birinde borcum yasal takibe düstü parça parçaher hafta ödüyordum ki 3 bin lira kalmasına rağmen az önce ikinci yasal takip dosyası açılmış ve 6 bine yakın borç yazıyor aracıma haciz konulmuş araca haciz konulurken tekrarmı dosya acılıyor bu konuda yardımcı olabilirmisiniz, Allah kurtarsın bu açgözlü bankanın avukatı olan sirketten şuan bütün moralim alt üst oldu
  • 03-10-2020, 20:49:12
    #2
    Evet açılır fakat sadece teki tahsilat veya haciz yapabilir
  • 03-10-2020, 20:49:54
    #3
    muratback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet açılır fakat sadece teki tahsilat veya haciz yapabilir
    Hocam Peki ben tekrar bu dosya icinde masrafmı ödeyeceğim
  • 03-10-2020, 20:51:00
    #4
    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Peki ben tekrar bu dosya icinde masrafmı ödeyeceğim
    Evet, maalesef
  • 03-10-2020, 20:51:31
    #5
    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaslar,
    Malesef pandemi döneminde cari alacaklarımı tahsil edemiyorum ve bankalardan birinde borcum yasal takibe düstü parça parçaher hafta ödüyordum ki 3 bin lira kalmasına rağmen az önce ikinci yasal takip dosyası açılmış ve 6 bine yakın borç yazıyor aracıma haciz konulmuş araca haciz konulurken tekrarmı dosya acılıyor bu konuda yardımcı olabilirmisiniz, Allah kurtarsın bu açgözlü bankanın avukatı olan sirketten şuan bütün moralim alt üst oldu
    Hocam yasal takibe düştüyse, size bir kağıt gelmiş olması lazım. 7 gün içinde itiraz edebileceğine dair.
    hıfzıssıhha kanununda, doğa afetleri, hayatın akışına olağan durumlar söz konusu olması gibi durumlarda bu borcu pandemi süreci bitene kadar durdurabilirdiniz.
    Ancak artık geç kalmışsınız. Benim bir felsefem var, o gün aç dahi kalsan, elindeki son paran da olsa borcunu öde.
    Bundan sonrası için kolaylıklar dilerim.
    Aynı dosyadan iki haciz koyamaz. Başka dosyadan ikinci haciz konur.
  • 03-10-2020, 20:54:57
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yasal takibe düştüyse, size bir kağıt gelmiş olması lazım. 7 gün içinde itiraz edebileceğine dair.
    hıfzıssıhha kanununda, doğa afetleri, hayatın akışına olağan durumlar söz konusu olması gibi durumlarda bu borcu pandemi süreci bitene kadar durdurabilirdiniz.
    Ancak artık geç kalmışsınız. Benim bir felsefem var, o gün aç dahi kalsan, elindeki son paran da olsa borcunu öde.
    Bundan sonrası için kolaylıklar dilerim.
    Aynı dosyadan iki haciz koyamaz. Başka dosyadan ikinci haciz konur.
    hocam baska borcum yok babkaya 5700 tl borcum vardı 2600 tl kalmıştı herhafta ödüyordum para alabildikçe
  • 03-10-2020, 21:15:04
    #7
    7 Yıldır yasal takipte 6 Yıl aradan sonra eve gelip sadece yazıp gittiler. Korkmanızı gerektirecek bir durum yok arada banka anlaşma teklif ediyor. 70k'lık borç düşüyor 15-16k'ya o zamanları yakalayabilirsiniz. Fakat kesinlikle ama kesinlikle ÖDEYECEĞİM kelimesini kullanmayın tam anlamıyla anlaşmadıktan sonra.
  • 03-10-2020, 21:28:08
    #8
    Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 Yıldır yasal takipte 6 Yıl aradan sonra eve gelip sadece yazıp gittiler. Korkmanızı gerektirecek bir durum yok arada banka anlaşma teklif ediyor. 70k'lık borç düşüyor 15-16k'ya o zamanları yakalayabilirsiniz. Fakat kesinlikle ama kesinlikle ÖDEYECEĞİM kelimesini kullanmayın tam anlamıyla anlaşmadıktan sonra.
    Hocam borcun cogunu ödedim söyledigim sekilde ödemeyede devam ediyordum Fakat bankanın alacaklarına farklı bir sirket bakıyor ve durup dururken ikinci dosyayı açtı ödedigim tutarın bir kısmı yine boşa gitmiş olacak Allah düsürmesin kimseyi bunların eline okuduğumdan beri başıma sancı girdi Sağlığımdan olucam, Değerli görüşlerinizi paylaştığınız için tesekkür ederim.