Merhaba arkadaslar,
Malesef pandemi döneminde cari alacaklarımı tahsil edemiyorum ve bankalardan birinde borcum yasal takibe düstü parça parçaher hafta ödüyordum ki 3 bin lira kalmasına rağmen az önce ikinci yasal takip dosyası açılmış ve 6 bine yakın borç yazıyor aracıma haciz konulmuş araca haciz konulurken tekrarmı dosya acılıyor bu konuda yardımcı olabilirmisiniz, Allah kurtarsın bu açgözlü bankanın avukatı olan sirketten şuan bütün moralim alt üst oldu