Hocam yasal takibe düştüyse, size bir kağıt gelmiş olması lazım. 7 gün içinde itiraz edebileceğine dair.
hıfzıssıhha kanununda, doğa afetleri, hayatın akışına olağan durumlar söz konusu olması gibi durumlarda bu borcu pandemi süreci bitene kadar durdurabilirdiniz.
Ancak artık geç kalmışsınız. Benim bir felsefem var, o gün aç dahi kalsan, elindeki son paran da olsa borcunu öde.
Bundan sonrası için kolaylıklar dilerim.
Aynı dosyadan iki haciz koyamaz. Başka dosyadan ikinci haciz konur.
hocam baska borcum yok babkaya 5700 tl borcum vardı 2600 tl kalmıştı herhafta ödüyordum para alabildikçe