7 Yıldır yasal takipte

6 Yıl aradan sonra eve gelip sadece yazıp gittiler. Korkmanızı gerektirecek bir durum yok arada banka anlaşma teklif ediyor. 70k'lık borç düşüyor 15-16k'ya o zamanları yakalayabilirsiniz. Fakat kesinlikle ama kesinlikle ÖDEYECEĞİM kelimesini kullanmayın tam anlamıyla anlaşmadıktan sonra.
Hocam borcun cogunu ödedim söyledigim sekilde ödemeyede devam ediyordum Fakat bankanın alacaklarına farklı bir sirket bakıyor ve durup dururken ikinci dosyayı açtı ödedigim tutarın bir kısmı yine boşa gitmiş olacak Allah düsürmesin kimseyi bunların eline okuduğumdan beri başıma sancı girdi Sağlığımdan olucam, Değerli görüşlerinizi paylaştığınız için tesekkür ederim.