Merhaba arkadaslar,
Malesef pandemi döneminde cari alacaklarımı tahsil edemiyorum ve bankalardan birinde borcum yasal takibe düstü parça parçaher hafta ödüyordum ki 3 bin lira kalmasına rağmen az önce ikinci yasal takip dosyası açılmış ve 6 bine yakın borç yazıyor aracıma haciz konulmuş araca haciz konulurken tekrarmı dosya acılıyor bu konuda yardımcı olabilirmisiniz, Allah kurtarsın bu açgözlü bankanın avukatı olan sirketten şuan bütün moralim alt üst oldu
Hocam yasal takibe düştüyse, size bir kağıt gelmiş olması lazım. 7 gün içinde itiraz edebileceğine dair.
hıfzıssıhha kanununda, doğa afetleri, hayatın akışına olağan durumlar söz konusu olması gibi durumlarda bu borcu pandemi süreci bitene kadar durdurabilirdiniz.
Ancak artık geç kalmışsınız. Benim bir felsefem var, o gün aç dahi kalsan, elindeki son paran da olsa borcunu öde.
Bundan sonrası için kolaylıklar dilerim.
Aynı dosyadan iki haciz koyamaz. Başka dosyadan ikinci haciz konur.