• 30-09-2020, 15:15:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal farkındalık oluşturmaya çalışmak çok önemli bir konu..
    Artık engelli raporlarının doğrulamasını yapmak çok kolay. R10 olarak engelli üyeler için bir pozitif ayrımcılık düşünüyor musunuz?
  • 30-09-2020, 15:19:15
    #11
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık engelli raporlarının doğrulamasını yapmak çok kolay. R10 olarak engelli üyeler için bir pozitif ayrımcılık düşünüyor musunuz?
    Engelli raporları artık e-nabizda yer almaktadır. Umarım güzel bir şey düşünür Coşkun Bey;

    Şahsi görüşüm ve tecrübelerim doğrultusunda; ev ortamında ek iş arayan (durumu kötü, işe ihtiyacı) olan engelli arkadaşlarımız var. Konu ile ilgili yönetim umarım güzel bir çalışma yaparlar.

    Kesinlikle pozitif ayrımcılık yapılmalıdır.
  • 30-09-2020, 15:29:49
    #12
    Administrator
    Engelli arkadaşlarımıza her zaman %50 indirim yapıyoruz. Bugüne kadar yazan hiçbir arkadaşımızı bu konudan dolayı geri çevirmedik. Fakat bu konu hassas forumda biryere yazıp reklam gibi algılanmasını istemiyorum
  • 30-09-2020, 15:54:07
    #13
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engelli arkadaşlarımıza her zaman %50 indirim yapıyoruz. Bugüne kadar yazan hiçbir arkadaşımızı bu konudan dolayı geri çevirmedik. Fakat bu konu hassas forumda biryere yazıp reklam gibi algılanmasını istemiyorum
    Coşkun Bey konu ile ilgili önerilerimi özel mesaj yolu ile size ilettim, güzel şeyler çıkabilir.
    Teşekkürler
  • 10-10-2020, 08:32:38
    #14
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engelli arkadaşlarımıza her zaman %50 indirim yapıyoruz. Bugüne kadar yazan hiçbir arkadaşımızı bu konudan dolayı geri çevirmedik. Fakat bu konu hassas forumda biryere yazıp reklam gibi algılanmasını istemiyorum
    @Coskun; Bey size erişebilirlik ve engelliler hakkında bir takım öneri mesajı atmıştım, Yoğunluğunuzdan dolayı bu konu hakkında rahatsız etmek istemedim. Özel mesajı belki görmemiş olabilirsiniz. Bu yüzden hatırlatma yapmak ve aynı zamanda olumlu olumsuz değerlendirme yapmanızı rica ederim
    Teşekkürler.