Coskun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sosyal Farkındalık - Engelli Sorunları
13
●426
- 30-09-2020, 15:15:50Üyeliği durdurulduArtık engelli raporlarının doğrulamasını yapmak çok kolay. R10 olarak engelli üyeler için bir pozitif ayrımcılık düşünüyor musunuz?
- 30-09-2020, 15:19:15Engelli raporları artık e-nabizda yer almaktadır. Umarım güzel bir şey düşünür Coşkun Bey;Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi görüşüm ve tecrübelerim doğrultusunda; ev ortamında ek iş arayan (durumu kötü, işe ihtiyacı) olan engelli arkadaşlarımız var. Konu ile ilgili yönetim umarım güzel bir çalışma yaparlar.
Kesinlikle pozitif ayrımcılık yapılmalıdır. - 30-09-2020, 15:29:49AdministratorEngelli arkadaşlarımıza her zaman %50 indirim yapıyoruz. Bugüne kadar yazan hiçbir arkadaşımızı bu konudan dolayı geri çevirmedik. Fakat bu konu hassas forumda biryere yazıp reklam gibi algılanmasını istemiyorum
- 30-09-2020, 15:54:07Coşkun Bey konu ile ilgili önerilerimi özel mesaj yolu ile size ilettim, güzel şeyler çıkabilir.Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler - 10-10-2020, 08:32:38@Coskun; Bey size erişebilirlik ve engelliler hakkında bir takım öneri mesajı atmıştım, Yoğunluğunuzdan dolayı bu konu hakkında rahatsız etmek istemedim. Özel mesajı belki görmemiş olabilirsiniz. Bu yüzden hatırlatma yapmak ve aynı zamanda olumlu olumsuz değerlendirme yapmanızı rica ederimCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.