Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal farkındalık oluşturmaya çalışmak çok önemli bir konu..
Artık engelli raporlarının doğrulamasını yapmak çok kolay. R10 olarak engelli üyeler için bir pozitif ayrımcılık düşünüyor musunuz?