Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engelli arkadaşlarımıza her zaman %50 indirim yapıyoruz. Bugüne kadar yazan hiçbir arkadaşımızı bu konudan dolayı geri çevirmedik. Fakat bu konu hassas forumda biryere yazıp reklam gibi algılanmasını istemiyorum
@Coskun; Bey size erişebilirlik ve engelliler hakkında bir takım öneri mesajı atmıştım, Yoğunluğunuzdan dolayı bu konu hakkında rahatsız etmek istemedim. Özel mesajı belki görmemiş olabilirsiniz. Bu yüzden hatırlatma yapmak ve aynı zamanda olumlu olumsuz değerlendirme yapmanızı rica ederim
Teşekkürler.