Engelli arkadaşlarımıza her zaman %50 indirim yapıyoruz. Bugüne kadar yazan hiçbir arkadaşımızı bu konudan dolayı geri çevirmedik. Fakat bu konu hassas forumda biryere yazıp reklam gibi algılanmasını istemiyorum
Coşkun Bey konu ile ilgili önerilerimi özel mesaj yolu ile size ilettim, güzel şeyler çıkabilir.
Teşekkürler