Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık engelli raporlarının doğrulamasını yapmak çok kolay. R10 olarak engelli üyeler için bir pozitif ayrımcılık düşünüyor musunuz?
Engelli raporları artık e-nabizda yer almaktadır. Umarım güzel bir şey düşünür Coşkun Bey;

Şahsi görüşüm ve tecrübelerim doğrultusunda; ev ortamında ek iş arayan (durumu kötü, işe ihtiyacı) olan engelli arkadaşlarımız var. Konu ile ilgili yönetim umarım güzel bir çalışma yaparlar.

Kesinlikle pozitif ayrımcılık yapılmalıdır.