Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
1 Eylül tarihinde ailecek Mersine gittik. 11 Eylül de sabah saatlerde geri dönüş için yoluna çıktık. Saat 13:00 gibi Kayseri Halk Pazarında ayıptır söylemesi bi lokantada yemek yedik, annemle babam namaza camiye gitti bizde 3 kardeş kahvede sosyal mesafeye uyarak çay içiyorduk ama maskemiz yoktu. Bir anda sivil polisler etrafımızda belirdiler. Hemen kimliklerimizi aldılar fotoğraflarını çektiler, maskeleriniz nerede diye sordular, bizde "maskeler arabada memur bey, bi yemek çay molası verdik yolumuz uzun" dedik. Bizle biraz taş taş geçtiler sonra da maskesiz esnafla sohbet muhabbet edip çıkıp gittiler. Etrafa o kadar maskesiz ve sosyal mesafeye uymayan insan vardı, bizden başka kimseye bir şey demeden ekip arabalarına binip gittiler. Tabi biz ceza yazmadılar zannediyoruz, çünkü tek maskesiz biz değildik. Bugün emniyet müdürlüğünden iki adet mektup geldi, bana ve abime 900TL ceza yazmışlar. Anlam veremiyorum. Çok şey söylemek istiyorum ama KORKUYORUM!!
82 Milyon insan bir adamı doyuramadık!
Haksız şekilde yazılan maske cezaları!
28
●1.066
- 25-09-2020, 13:21:44
- 25-09-2020, 13:30:34Ayben Hocam öyle oldu herhalde. Hocam ödemedikçe üstüne faiz binecek. İşleri belli olmaz bide cezayı silmezlerse 1000 katını ödetirler. birde cumhur başkanımız cezasını ödemeyenlerin devlet kurumlarında işi görülmeyecek dedi, yakın zamanda iş yeri kuracağım ve KOSGEB başvurusu yapacağım, tüm emeklerimin harcanmasına izin veremem.Emiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2020, 13:31:25Şaşırdım mı hayır ama Kayseri olduğu için şaşırmadım
Geçmiş olsun Kayseri cezalar şehri, haberlerde de izlemiştim Kayseri'de idim üstelik o aralar. Çaycıda oturan adama da ceza kesmişlerdi.
İlahi adalet mutlaka tecelli eder. Kayseri maalesef pislik bir şehir bu konularda.3 kişi bunu beğendi. - 25-09-2020, 13:31:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Cidden garip bir olay, kendi koydukları kurallar çelişkili eğer maske zorunluluğu var ise esnaf kepenk kapatsın eee bu ada yok diyor parasını vermeyeceği için esnafa adamlar gelmiş esnafa para kazandırıyor damardan alacak halleri yok yemeği ciddi şekilde yaptıkları sadece göz boyama başka birşey değil !
- 25-09-2020, 13:32:49Maalesef hocam bende Kayseri'de bazı durumlardan hiç hoşnut değilimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2020, 13:33:1882 Milyon insan bir adamı doyuramadık!eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bir adam kim ?