Şaşırdım mı hayır ama Kayseri olduğu için şaşırmadım Geçmiş olsun Kayseri cezalar şehri, haberlerde de izlemiştim Kayseri'de idim üstelik o aralar. Çaycıda oturan adama da ceza kesmişlerdi.

İlahi adalet mutlaka tecelli eder. Kayseri maalesef pislik bir şehir bu konularda.