Cidden garip bir olay, kendi koydukları kurallar çelişkili eğer maske zorunluluğu var ise esnaf kepenk kapatsın eee bu ada yok diyor parasını vermeyeceği için esnafa adamlar gelmiş esnafa para kazandırıyor damardan alacak halleri yok yemeği ciddi şekilde yaptıkları sadece göz boyama başka birşey değil !