eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

1 Eylül tarihinde ailecek Mersine gittik. 11 Eylül de sabah saatlerde geri dönüş için yoluna çıktık. Saat 13:00 gibi Kayseri Halk Pazarında ayıptır söylemesi bi lokantada yemek yedik, annemle babam namaza camiye gitti bizde 3 kardeş kahvede sosyal mesafeye uyarak çay içiyorduk ama maskemiz yoktu. Bir anda sivil polisler etrafımızda belirdiler. Hemen kimliklerimizi aldılar fotoğraflarını çektiler, maskeleriniz nerede diye sordular, bizde "maskeler arabada memur bey, bi yemek çay molası verdik yolumuz uzun" dedik. Bizle biraz taş taş geçtiler sonra da maskesiz esnafla sohbet muhabbet edip çıkıp gittiler. Etrafa o kadar maskesiz ve sosyal mesafeye uymayan insan vardı, bizden başka kimseye bir şey demeden ekip arabalarına binip gittiler. Tabi biz ceza yazmadılar zannediyoruz, çünkü tek maskesiz biz değildik. Bugün emniyet müdürlüğünden iki adet mektup geldi, bana ve abime 900TL ceza yazmışlar. Anlam veremiyorum. Çok şey söylemek istiyorum ama KORKUYORUM!!


82 Milyon insan bir adamı doyuramadık!
82 Milyon insan bir adamı doyuramadık!


bu bir adam kim ?