Hocam kotayı sizle doldurmuşlar. Geçmiş olsun. Sakın ödemeyin. bunlar seçim zamanı silinecek.
Ayben Hocam öyle oldu herhalde. Hocam ödemedikçe üstüne faiz binecek. İşleri belli olmaz bide cezayı silmezlerse 1000 katını ödetirler. birde cumhur başkanımız cezasını ödemeyenlerin devlet kurumlarında işi görülmeyecek dedi, yakın zamanda iş yeri kuracağım ve KOSGEB başvurusu yapacağım, tüm emeklerimin harcanmasına izin veremem.