• 22-09-2020, 00:49:55
    #91
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadıysanız kısa bir özet geçiyim size
    Nulled veya ***** kullanan insanları desteklemiyorum ama tema sahibinin bu yaptığı davranışın çok çocukça ve yanlış bir hareket olduğunu düşünüyorum ve çoğu kişide tema sahibini savunmuş her tema sahibi bu yola başvurabilir bildiğiniz gibi Türkler çok başvurdu ve nasibini aldık en azından geçmişten biraz ders çıkarın benim elimde tema lisanslı bir şekilde var ama bir sitede kullanabilirim bir sitede kullanmak yerine kodları kendime göre düzenleyip kullanmayı da tercih edebilirim bu tamamen benim kararım kimseye vermiyorum veya satmıyorum ama temanın içindeki bu 5 kodu gördükten sonraki düşüncem bu temayı alan büyük yanlış yapıyor oldu sitenize giren ip bilgileri bile adama gidebilir size de iyi forumlar🙂
    Hocam nulled veya War3z diye bir ayrım yok ikisi de aynı lacivert aynı şey.

    İkincisi biz Türkler başvurdu hakkını aldı gibi bir durumda yok. Ülkemizde hukuki olarak kendini savunman hakkını alabilmen için ülkede vergi mükellefi olman gerek ama jannah temasını yapan şirket başka ülkenin şirketi. Bu nedenle mahkemeye başvurup temamı izinsiz kullandılar hakkımı verin pek diyemiyor.

    Bugün Windows işletim sisteminde lisans uyarısı çıkmaması için 1000 tl civarı lisans ücreti var. Eğer lisanssız ise sağ alt kısımda kaybolmayan bir uyarı metni mevcut. O zaman Windows da kınayalım. Böyle bir mantık olabilir mi.

    Tabii ki tema yapımcısını savunacağız. Ne güzel ya yıllarımı vereyim onca emek harcayayım iş yapmak paramı kazanmak için herkesin hayran olacağı kalitede bir sistem yapayım bazıları gelsin ne para versin ne başka bir şey çatır çatır emeğimi kullansın. Oh ne ala.

    Adamların eklediği kod lisanssız temaslarda engelleme sistemi üzerine hazırlanmış bir kontrol kodu. Bu da yapımının en doğal hakkı. Kendi emeğini karşılamanın yanı sıra müşterilerini de korumak zorunda. Sen sinemaya gitsen salon tıklım tıklım dolu olsa ve sadece sen bilet alsan diğer herkes kaçak girse kendini nasıl hissedersin?

    Kendinize yapılmasını kabul etmediğiniz şeyi başkasına kabul ettirmeyin.
  • 22-09-2020, 01:00:49
    #92
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nulled veya War3z diye bir ayrım yok ikisi de aynı lacivert aynı şey.

    İkincisi biz Türkler başvurdu hakkını aldı gibi bir durumda yok. Ülkemizde hukuki olarak kendini savunman hakkını alabilmen için ülkede vergi mükellefi olman gerek ama jannah temasını yapan şirket başka ülkenin şirketi. Bu nedenle mahkemeye başvurup temamı izinsiz kullandılar hakkımı verin pek diyemiyor.

    Bugün Windows işletim sisteminde lisans uyarısı çıkmaması için 1000 tl civarı lisans ücreti var. Eğer lisanssız ise sağ alt kısımda kaybolmayan bir uyarı metni mevcut. O zaman Windows da kınayalım. Böyle bir mantık olabilir mi.

    Tabii ki tema yapımcısını savunacağız. Ne güzel ya yıllarımı vereyim onca emek harcayayım iş yapmak paramı kazanmak için herkesin hayran olacağı kalitede bir sistem yapayım bazıları gelsin ne para versin ne başka bir şey çatır çatır emeğimi kullansın. Oh ne ala.

    Adamların eklediği kod lisanssız temaslarda engelleme sistemi üzerine hazırlanmış bir kontrol kodu. Bu da yapımının en doğal hakkı. Kendi emeğini karşılamanın yanı sıra müşterilerini de korumak zorunda. Sen sinemaya gitsen salon tıklım tıklım dolu olsa ve sadece sen bilet alsan diğer herkes kaçak girse kendini nasıl hissedersin?

    Kendinize yapılmasını kabul etmediğiniz şeyi başkasına kabul ettirmeyin.
    Kendime yapılsa açıkçası ben buna pek aldırış etmezdim sonuçta benim emeğimin karşılığını veren çoğunluklu bir grup var war3z kullanmak isteyen her türlü kullanır örnek vereyim az önce wp den biri ben o kodları da bulup değiştirmiştim siteme bir şey olmadı diyor sizin gerçekten bunun önüne geçebilmeniz imkansız gibi bir şey WordPress buna çare bulmadıkça Windows örneğiniz hakkında şunu söyleyeyim Windows kurulu olunca lütfen lisansınızı etkinleştirin gibi bir şey o uyarı ve kmspico gibi programlarla pek önermesem de Windows u kolayca etkinleştirebiliyorsunuz ve Windows buna karşı herhangi bir şey yapıyor mu yapmıyor diye biliyorum ama Windows da aynı bu tema yapımcıları gibi politika izliyor jannah nın yaptığı bu saçma şeyi izlemiyor anlamadığınız şey WordPress açık kaynak kodlu bir yazılım ben temayı alıp satmam ama istediğimi yapabilirim burada konuştuğum şey siz neden bana bu şeyi değiştirmemi önerdiğiniz için war3z destekçisi dediniz? Tema sahibi zaten yapması gerekeni yapıyor lisans şeysi ekliyor bu sisteme nulled kullanan insanlar bu temayı zaten haksızdır ama benim demek istediğim şey ben bu temayı alan kullanan birisi olarak diyorum bakın alan kullanan birisi nulled yapanları savunmuyorum neden tema sahibi beni izleyebilsin siteme bir şeyler yapabilsin hani o gösterdiğiniz Windows örneğinde bile ne kadar alakasız olsa da beni izleme verilerimi alma seçenekleri var kapat seçenekleri var her şeyini değiştirebiliyorsunuz bu hala size etik geliyorsa diyebileceğim bir şey yok daha fazla açıklama da bulunmayacam buraya kadar anlamanız yeterli.
  • 22-09-2020, 01:44:25
    #93
    Arkadaşlar benim henüz başlamadığım sitede aynı indexi yedi. Timer kodunu uzatarak şimdilik geçici erişim sağlamaya başladım.

    LÜTFEN BİRİ CEVAPLARSA SEVİNİRİM**ÖNEMLİ

    Temayı orjinal olarak satın alıp, şuanki index yiyebilen temanın üzerine kurarsam, site ayarları ve eklenti ayarlarında vs sorun yaşar mıyım ? Site aynı ayarlarda yoluna devam edebilir mi ? Yoksa indexlenen tema üzerine kurarsam, ileride aynı sorunla tekrar karşılaşır mıyım ?
  • 22-09-2020, 02:29:19
    #94
    en güzeli lisanslı tema kullanmak.. fiyatı biraz tuzlu ama her güzelin bir kusuru olur..
  • 22-09-2020, 04:31:29
    #95
    Extended license almanın ayrıcalıkları nedir arkadaşlar? Temayı uzun süredir bekliyorum indirime girsin diye de konu açılmışken sormak istedim. kara cumada falan biraz daha düşer de alırız inşallah o zaman bir süre daha ücretsiz wordpress market temalarıyla devam, şuanlık ihtiyacımı da çok rahat karşılıyor tavsiye ederim ***** kullanmaktan iyidir
  • 22-09-2020, 06:00:00
    #96
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadıysanız kısa bir özet geçiyim size
    Nulled veya ***** kullanan insanları desteklemiyorum ama tema sahibinin bu yaptığı davranışın çok çocukça ve yanlış bir hareket olduğunu düşünüyorum ve çoğu kişide tema sahibini savunmuş her tema sahibi bu yola başvurabilir bildiğiniz gibi Türkler çok başvurdu ve nasibini aldık en azından geçmişten biraz ders çıkarın benim elimde tema lisanslı bir şekilde var ama bir sitede kullanabilirim bir sitede kullanmak yerine kodları kendime göre düzenleyip kullanmayı da tercih edebilirim bu tamamen benim kararım kimseye vermiyorum veya satmıyorum ama temanın içindeki bu 5 kodu gördükten sonraki düşüncem bu temayı alan büyük yanlış yapıyor oldu sitenize giren ip bilgileri bile adama gidebilir yani temanın kodlarına bile bakamıcaz herhalde sizin dediğinize göre :d size de iyi forumlar🙂
    sen aylarını ver bir tema çıkar, ben bunu 1 saate paketleyip w@rez kullansam sen ne düşünürsün? Bana mail atıp lütfen sarın al mı dersin, bunu yapan adamın umurunda olur mu? Adam belki para alamayacak ama gel gelelim harika bir rezillik. Düşün 50k 100k hitli siten var kullanıcın var 10 saat nete bakmıyorsun bi geliyorsun binlerce insan bunu görmüş. Adam dünya geneli böyle bişey yapmıştır zaten gayette haklı, emeğinin hiçe sayılmasını istememişler, çünkü 3 5 sitede yok yüzlerce site w@rez kullanıyor. ADamlar 1000 sattıysa 5000 w@rez var. Ha w@rez kullanan bunu umursarmı asla, yine kullanmaya devam eder. Yahu 5 dolar desen adam onu vermiyor, kalın suratlı çoğu insan hiç umursarmı.
  • 22-09-2020, 07:34:04
    #97
    Ne derseniz deyin ama önce gpl lisans nedir bir araştırın, gpl v3 ne şartlar içeriyor öğrenin (Türkçe doküman var), ondan sonra jannah temada böyle bir şey yapılabilir mi siz karar verin.

    Bu tema themeforest üzerinde gpl lisans şartlarına tabi olarak satılıyor. Themeforest zaten bu şartı koşuyor diye biliyorum. Gpl denen şey tf temasını alıp dağıtmak için uydurulan bir şey zannedenler var, yorumlardan bunu anlıyorum. Gpl, dünyada yazılımın gelişmesini sağlayan mükemmel bir lisans türü. Dosyanı ioncube ile şifreleyemeyeceğin bir lisans, scrpti tamamen özgür kılan, özgür bırakan bir lisans. Mesela wp bu lisansa sahip, joomla öyle, drupal öyle. War#ezci dedikleriniz bu lisans şartlarına göre kullanım ve dağıtımda zaten serbest. Kimse dava açamaz, benim scriptimi dağıttın diye hesap soramaz bu durumda. Adam jannah temayı alır, özjannah diye yeni ve kendine ait bir tema olarak da satabilir, küresel hukukta buna hesap soramazsın, bu lisans bu şartları içeriyor.

    War#ez kullanmayın, o ayrı bir mesele, bu tartışılmaz bile. Ahlâkî ve dini boyutu ile bu tartışma kabul etmez. Ama işin lisans tarafına bakılınca konu su götürür. Temayi yapan, 10bin satan adam lisans şartlarını biliyor. Yoksa bir dosyayı şifreler, istediğini kontrol eder oradan. Bu sizin forumda kendi kodlayıp şifreleyip sattığınız temalara benzemez kısacası.

    Yapilan şey gpl lisans şartlarına uygun değil, themeforest temayı kaldırabilir, daha evvel benzer uygulamalar oldu.

    Bu arada jannah ne seviyorum ne kullanıyorum. Tf hesabımda satın alınmış download listem 3 sayfa gidiyor. Meseleleri biribirine karıştırmayalım.
  • 22-09-2020, 10:20:15
    #98
    Gold üye
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne derseniz deyin ama önce gpl lisans nedir bir araştırın, gpl v3 ne şartlar içeriyor öğrenin (Türkçe doküman var), ondan sonra jannah temada böyle bir şey yapılabilir mi siz karar verin.

    Bu tema themeforest üzerinde gpl lisans şartlarına tabi olarak satılıyor. Themeforest zaten bu şartı koşuyor diye biliyorum. Gpl denen şey tf temasını alıp dağıtmak için uydurulan bir şey zannedenler var, yorumlardan bunu anlıyorum. Gpl, dünyada yazılımın gelişmesini sağlayan mükemmel bir lisans türü. Dosyanı ioncube ile şifreleyemeyeceğin bir lisans, scrpti tamamen özgür kılan, özgür bırakan bir lisans. Mesela wp bu lisansa sahip, joomla öyle, drupal öyle. War#ezci dedikleriniz bu lisans şartlarına göre kullanım ve dağıtımda zaten serbest. Kimse dava açamaz, benim scriptimi dağıttın diye hesap soramaz bu durumda. Adam jannah temayı alır, özjannah diye yeni ve kendine ait bir tema olarak da satabilir, küresel hukukta buna hesap soramazsın, bu lisans bu şartları içeriyor.

    War#ez kullanmayın, o ayrı bir mesele, bu tartışılmaz bile. Ahlâkî ve dini boyutu ile bu tartışma kabul etmez. Ama işin lisans tarafına bakılınca konu su götürür. Temayi yapan, 10bin satan adam lisans şartlarını biliyor. Yoksa bir dosyayı şifreler, istediğini kontrol eder oradan. Bu sizin forumda kendi kodlayıp şifreleyip sattığınız temalara benzemez kısacası.

    Yapilan şey gpl lisans şartlarına uygun değil, themeforest temayı kaldırabilir, daha evvel benzer uygulamalar oldu.

    Bu arada jannah ne seviyorum ne kullanıyorum. Tf hesabımda satın alınmış download listem 3 sayfa gidiyor. Meseleleri biribirine karıştırmayalım.
    Yok öyle bir şey kimden duydun bunu?
    bak gpl lisanslı ürün -> https://themeforest.net/item/the-thi...-theme/9712408
    (This item is licensed 100% GPL.)
    https://themeforest.net/item/jannah-...theme/19659555
    var mı böyle bir ibare?
  • 22-09-2020, 10:37:56
    #99
    Temayı sevdiğim için emeğe saygı olsun diye footer bölümünü koruyordum. Bu olaydan sonra onu da kaldırıyorum