tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadıysanız kısa bir özet geçiyim size
Nulled veya ***** kullanan insanları desteklemiyorum ama tema sahibinin bu yaptığı davranışın çok çocukça ve yanlış bir hareket olduğunu düşünüyorum ve çoğu kişide tema sahibini savunmuş her tema sahibi bu yola başvurabilir bildiğiniz gibi Türkler çok başvurdu ve nasibini aldık en azından geçmişten biraz ders çıkarın benim elimde tema lisanslı bir şekilde var ama bir sitede kullanabilirim bir sitede kullanmak yerine kodları kendime göre düzenleyip kullanmayı da tercih edebilirim bu tamamen benim kararım kimseye vermiyorum veya satmıyorum ama temanın içindeki bu 5 kodu gördükten sonraki düşüncem bu temayı alan büyük yanlış yapıyor oldu sitenize giren ip bilgileri bile adama gidebilir yani temanın kodlarına bile bakamıcaz herhalde sizin dediğinize göre :d size de iyi forumlar🙂
sen aylarını ver bir tema çıkar, ben bunu 1 saate paketleyip w@rez kullansam sen ne düşünürsün? Bana mail atıp lütfen sarın al mı dersin, bunu yapan adamın umurunda olur mu? Adam belki para alamayacak ama gel gelelim harika bir rezillik. Düşün 50k 100k hitli siten var kullanıcın var 10 saat nete bakmıyorsun bi geliyorsun binlerce insan bunu görmüş. Adam dünya geneli böyle bişey yapmıştır zaten gayette haklı, emeğinin hiçe sayılmasını istememişler, çünkü 3 5 sitede yok yüzlerce site w@rez kullanıyor. ADamlar 1000 sattıysa 5000 w@rez var. Ha w@rez kullanan bunu umursarmı asla, yine kullanmaya devam eder. Yahu 5 dolar desen adam onu vermiyor, kalın suratlı çoğu insan hiç umursarmı.