Arkadaşlar 2 yıllık bir yüksekokula başladım ve bi kız gördüm ama baştan farkına varamadım sonradan acayip hoşlanmaya başladım. Pazartesi yani yarın araştıracağız onu ama işim olmazsa o okulu bırakıcam ve askerlik için yoklamaya gidicem. Bunu neden bize söylüyosun derseniz, çok efkarlıyım yani okulda arkadaşlara söylemeye bile sabredemedim. İNŞALLAH arkadaşı yoktur ve kabul eder.
Birde sizden tavsiye alabilirmiyim? yani ne yaparsam dikkatini çekerim, hayatımı altüst etti yaa. offffffff.
İşim olmazsa okulu bırakacağım.
29
●2.027
- 19-10-2008, 19:45:57Uzunca bir özel mesaj atıyorum, tahminen 10-20 dakika arasında biter, özel bir konu olduğu pm atıyorum..caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2008, 20:21:31askerde de bu psikolojiyle devam edersen 2 gün sonra başkaları bişey yapmazsa sen kendini vurursun allah korusun...bu hayatta bi ölüme çare yok,gerisini kafana takmıycancaylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2008, 20:29:28her başka kızda aynı şeyi dersin bu öncekilerden çok farklı kızdan karşılık alamasanda yine devam et 1-2 ay sonra yine farklı bir kız görürsüncaylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle