• 19-10-2008, 19:20:15
    #1
    Arkadaşlar 2 yıllık bir yüksekokula başladım ve bi kız gördüm ama baştan farkına varamadım sonradan acayip hoşlanmaya başladım. Pazartesi yani yarın araştıracağız onu ama işim olmazsa o okulu bırakıcam ve askerlik için yoklamaya gidicem. Bunu neden bize söylüyosun derseniz, çok efkarlıyım yani okulda arkadaşlara söylemeye bile sabredemedim. İNŞALLAH arkadaşı yoktur ve kabul eder.

    Birde sizden tavsiye alabilirmiyim? yani ne yaparsam dikkatini çekerim, hayatımı altüst etti yaa. offffffff.
  • 19-10-2008, 19:26:30
    #2
    Yok beaa zaten bundan önceki kızlarada gülüyorum ama bu çok farklı
    Keşke başlamasamıydım yaa
  • 19-10-2008, 19:26:49
    #3
    oha kız için okulumu bırakıcan bence asla yapma.
  • 19-10-2008, 19:43:01
    #4
    Saçmalama (: tek kelimeyle bu..
  • 19-10-2008, 19:43:25
    #5
    Okulu bırakmak ne kelime ordan askere gidicem hemde güneydoğuya kendimi vatana adıycam.

    Alıntı
    Saçmalama (: tek kelimeyle bu..
    Abi size göre saçmalamak olabilir ama ben buyum yaa
  • 19-10-2008, 19:45:57
    #6
    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulu bırakmak ne kelime ordan askere gidicem hemde güneydoğuya kendimi vatana adıycam.
    Abi size göre saçmalamak olabilir ama ben buyum yaa
    Uzunca bir özel mesaj atıyorum, tahminen 10-20 dakika arasında biter, özel bir konu olduğu pm atıyorum..
  • 19-10-2008, 20:21:31
    #7
    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulu bırakmak ne kelime ordan askere gidicem hemde güneydoğuya kendimi vatana adıycam.
    Abi size göre saçmalamak olabilir ama ben buyum yaa
    askerde de bu psikolojiyle devam edersen 2 gün sonra başkaları bişey yapmazsa sen kendini vurursun allah korusun...bu hayatta bi ölüme çare yok,gerisini kafana takmıycan
  • 19-10-2008, 20:29:28
    #8
    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok beaa zaten bundan önceki kızlarada gülüyorum ama bu çok farklı
    Keşke başlamasamıydım yaa
    her başka kızda aynı şeyi dersin bu öncekilerden çok farklı kızdan karşılık alamasanda yine devam et 1-2 ay sonra yine farklı bir kız görürsün
  • 19-10-2008, 20:47:32
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Görürsün bak MrManson'unda dedigi gibi 3-5 ay sonra gülersi bu başlıga