Konu
İşim olmazsa okulu bırakacağım.
19-10-2008, 19:45:57
#6
nurt
caylak51 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okulu bırakmak ne kelime ordan askere gidicem hemde güneydoğuya kendimi vatana adıycam.
Abi size göre saçmalamak olabilir ama ben buyum yaa
Uzunca bir özel mesaj atıyorum, tahminen 10-20 dakika arasında biter, özel bir konu olduğu pm atıyorum..