Arkadaşlar 2 yıllık bir yüksekokula başladım ve bi kız gördüm ama baştan farkına varamadım sonradan acayip hoşlanmaya başladım. Pazartesi yani yarın araştıracağız onu ama işim olmazsa o okulu bırakıcam ve askerlik için yoklamaya gidicem. Bunu neden bize söylüyosun derseniz, çok efkarlıyım yani okulda arkadaşlara söylemeye bile sabredemedim. İNŞALLAH arkadaşı yoktur ve kabul eder.
Birde sizden tavsiye alabilirmiyim? yani ne yaparsam dikkatini çekerim, hayatımı altüst etti yaa. offffffff.