İşim olmazsa okulu bırakacağım.
29
●2.027
- 19-10-2008, 20:53:24bencede okulu bırakma sonradan çok pişman olursun keşke okulu bırakmasaydım diye bir kız için bence değmez o senin için böyle birley yaparmıydı birde onu düşün?
- 19-10-2008, 21:30:04Üyeliği durduruldubir kız için üzülmeyede değmez ağlamayada değmez okulu bırakmaya hiç değmez.okulunu okuyup bitirirsen daha önüne ne kızlar çıkacakta pas vermeyeceksin.şimdi çok yanlış düşünüyorsun gençlik rüzgarları esiyor kalbinde.bence çok kısa sürede unutursun.okulunu bırakma devam et.ileride okulunu okuyamadın diye belkide iş sahibi olamayacaksın ve sevdiğin kızı bile alamacaksın.iyice düşün karar ver.
- 19-10-2008, 21:36:17Üyeliği durdurulduherkesin dediği gibi çok pişman olucaksın bende 2 yıllığı bıraktım çok pişman oldum ama şimdi 4 yıllık kazandım okumak başkadır lise mezunu olarak sevdiğini nasıl mutlu edebileceğinide düşün daha yaş 19 sanırım büyüklerin burda ne diyosa biraz olsun bence...
- 19-10-2008, 22:02:48Bir kız için okul bırakılmaz. Vatanını seviyorsan önce okursun sonra askerliğini yaparsın. Bu ülkenin okumuş, bilgili insanlara ihtiyacı vardır. Askerliğini nasıl olsa yapacaksın. Aileni geçindirmek zorunda olursun okulu bırakırsın, anlarım. Ama bir kız için okulu bırakmak hayatının yablışı olabilir.
- 19-10-2008, 22:52:28Üyeliği durduruldukız okuyor ise sen bi ona sor bakalim senin için okulu bırakırmıymış
- 19-10-2008, 23:00:29İşte bu sebepten bu kız beni altüst etti, diğerlerinden ayıran tek özellik bu olsa gerek tam olarak tanıyamadım ama hayalimdeki özellikleri taşıdığını hissediyorumRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz senin o dediklerini yapamıyacağımız için bari adam akıllı komandoluk yapalım da bi işe yarayalım hesabıyla yola çıkıyoruz.sameddindar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi kere biz baştan koptuk, içimde bazı zaman okuma hissi çok büyüyor ama okul açılınca bir anda kendimi boşta hissediyorum. Yani başaramıyorum.
Sunucu olarak ne demek istedin anlamadım ama yinede saol.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu üni işlerinden zaten pek anlamam, okula başladım başlıyalı bir sürü sıkıntım var bırakmamın sebebi sadece bir kız değil ama onun yeride az değil böyle söyliyim.Dj_YanKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size hak vermiyor değilim, hepinizin yazılarında gerçekten hak var ama benim rızkım da illaki okuyunca verilecek diye bir şeyde yok.duyqusal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALLAH çalışan insana illaki veriyor.
Ahhh keşkeeee. happy li son olsaKopRuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben okulu bırakmazsam zaten okul bitmeyecek ki bu kahırla yani bıraksam bi türlü bırakmazsam bi türlüderinsular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten benim için birisinin okulunu bırakmasını istemem ki, bu durumu zaten bir kız arkadaş aracılığıyla yapmayı düşünüyorum yani onun benim okulumu bıraktığından bile haberi olmıycak.
Keşke işler yolunda gitsede yarın mutlu haberi alıp hemen buraya yazsamNorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben zaten kız konusunda bütün hepsine teklif eden biri değilim birisini tanıyana kadar aradan çok zaman geçiyor ve şimdiye kadar ilk defa birine bu kadar ısındım.by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi ama ben kolay kolay kimseyi kafama koymuyorum, çevremde hep o bildiğiniz kızlar var ve ben de onlara ciddi göz ile bakmıyorum. Bu çok farklı bişeye benziyor ama tam olarak da tanımıyorum zaten İNŞALLAH hayalimdeki insandır.
Çok iyi destek oluyosun saolfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şakaydı sadece üzülmeni istemem.
Alıntı
