herkesin dediği gibi çok pişman olucaksın bende 2 yıllığı bıraktım çok pişman oldum ama şimdi 4 yıllık kazandım okumak başkadır lise mezunu olarak sevdiğini nasıl mutlu edebileceğinide düşün daha yaş 19 sanırım büyüklerin burda ne diyosa biraz olsun bence...