bir kız için üzülmeyede değmez ağlamayada değmez okulu bırakmaya hiç değmez.okulunu okuyup bitirirsen daha önüne ne kızlar çıkacakta pas vermeyeceksin.şimdi çok yanlış düşünüyorsun gençlik rüzgarları esiyor kalbinde.bence çok kısa sürede unutursun.okulunu bırakma devam et.ileride okulunu okuyamadın diye belkide iş sahibi olamayacaksın ve sevdiğin kızı bile alamacaksın.iyice düşün karar ver.