Okulu bırakmak ne kelime ordan askere gidicem hemde güneydoğuya kendimi vatana adıycam.
Abi size göre saçmalamak olabilir ama ben buyum yaa
askerde de bu psikolojiyle devam edersen 2 gün sonra başkaları bişey yapmazsa sen kendini vurursun allah korusun...bu hayatta bi ölüme çare yok,gerisini kafana takmıycan