• 11-09-2020, 09:49:24
    #19
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bulaşma bu tiplere, avukata git, komisyonunu alsın sen de alabildiğini al. Diğer türlü çok canın sıkılır.
    Yok hocam zaten uğraşmaya değmez aynen dediğin gibi.
  • 11-09-2020, 09:50:18
    #20
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatta salon sahibi bu yasa bizi maffetti diye dert yanıyordu googleden yola çıkın hocam paranızı seve seve verecek yoksa iki katı geri ödemek zorunda kalacak sana
    Birde dalga geçer gibi salonun kira bedelini keserim 3000 TL diyor
  • 11-09-2020, 09:50:36
    #21
    düğün salonu olağanüstü hal bahanesine sığınıp, ödeme yapmaktan kaçınabilir.
    çetrefilli bir hal.
  • 11-09-2020, 09:51:30
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düğün salonu olağanüstü hal bahanesine sığınıp, ödeme yapmaktan kaçınabilir.
    çetrefilli bir hal.
    Ben gerekli şikayetlerimi yaptım avukat, tüketici hakları bakalım devlet ne dicek
  • 11-09-2020, 09:51:48
    #23
    enesozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde dalga geçer gibi salonun kira bedelini keserim 3000 TL diyor
    Hocam bir ihbar yolla ona bak gelip dizlerine kapanacak hiç sıkma canını bunlar çakal sanan iki bacaklı insanlar sen ihbar yolla ona ondan sonra yaslan koltuğuna
  • 11-09-2020, 09:53:05
    #24
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir ihbar yolla ona bak gelip dizlerine kapanacak hiç sıkma canını bunlar çakal sanan iki bacaklı insanlar sen ihbar yolla ona ondan sonra yaslan koltuğuna
    Pazartesi işlemleri başlatıcam hocam
  • 11-09-2020, 09:53:56
    #25
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düğün yapılmadan önce salonla sözleşme imza olayı oluyor mu?
    Tabiki parayı ödüyosun sözleşmede verilen kalan v.s imza atılıyor.
  • 11-09-2020, 10:44:39
    #27
    Paranızı tabii ki geri alabilirsiniz.

    Benim başıma şöyle bir olay gelmişti ;
    Bir çift sene başında geldi ve gelinlik için anlaşma yaptık. Gelinliğin dikimine başladık, 3 defa prova yaptık. 1 ay önce damat tek başına geldi ve Covid19 sebebiyle iptal olan düğün için ödediği 1.000 TL kaporayı iade istedi. Anında reddettim, ufak çaplı bir tartışma oldu bizim çocuklar da yaka paça kapının önüne attı. Bunun sebebi arkadaşın bizimle konuşurken takındığı üsluptu.. Ayrıca özel dikim gelinlik ısmarlama sipariş statüsünde olduğundan Covid19 sebebiyle ücret iadesi söz konusu değildir.
    Sonradan öğreniyoruz ki, bu olaydan yaklaşık 15 gün önce bu eleman kızı dövüyor, kızın abisi bunu dövüyor yani ortalık karıştığı için nişan atılıyor.

    Malesef bizim de başımıza böyle çirkin bir olay geldi...