Paranızı tabii ki geri alabilirsiniz.

Benim başıma şöyle bir olay gelmişti ;
Bir çift sene başında geldi ve gelinlik için anlaşma yaptık. Gelinliğin dikimine başladık, 3 defa prova yaptık. 1 ay önce damat tek başına geldi ve Covid19 sebebiyle iptal olan düğün için ödediği 1.000 TL kaporayı iade istedi. Anında reddettim, ufak çaplı bir tartışma oldu bizim çocuklar da yaka paça kapının önüne attı. Bunun sebebi arkadaşın bizimle konuşurken takındığı üsluptu.. Ayrıca özel dikim gelinlik ısmarlama sipariş statüsünde olduğundan Covid19 sebebiyle ücret iadesi söz konusu değildir.
Sonradan öğreniyoruz ki, bu olaydan yaklaşık 15 gün önce bu eleman kızı dövüyor, kızın abisi bunu dövüyor yani ortalık karıştığı için nişan atılıyor.

Malesef bizim de başımıza böyle çirkin bir olay geldi...