eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bulaşma bu tiplere, avukata git, komisyonunu alsın sen de alabildiğini al. Diğer türlü çok canın sıkılır.
Yok hocam zaten uğraşmaya değmez aynen dediğin gibi.