Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düğün salonu olağanüstü hal bahanesine sığınıp, ödeme yapmaktan kaçınabilir.
çetrefilli bir hal.
Ben gerekli şikayetlerimi yaptım avukat, tüketici hakları bakalım devlet ne dicek