Herkese merhaba ,
Düğünüm 3. kez iptal oldu ve düğün salonlarından paramı alamıyorum. Şimdilik sadece tüketici haklarına yazı yazdım. Parayı peşin olarak geçen seneden vermiştim elimde havale yaptığım dekont ve açıklama kısmında ne için yaptığım var. Sözleşmede elimde. Şimdi avukata vericem benim gibi bu süreci yaşayan başka arkadaşlar var ise nasıl ilerlediklerini yazarlarsa çok sevinirim.
Düğünü iptal olup salondan parayı alamayanlar
44
●2.002
- 11-09-2020, 09:36:50Kına ve düğün için 11.750 TLDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2020, 09:39:36Doğrudan icra takibi yapın. İtiraz gelirse yüzde 20 tazminatla davayı kazanırsınız. İtiraz gelmezse 2 haftaya haciz yapabilirsiniz
- 11-09-2020, 09:40:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam düğün fotoğrafçılığı üzerine hizmet veren işletmem mevcut.Devlet tamamen sizin yanınızda için rahat olsun..Ben bile bir çok çiftime iade gerçekleştirdim.enesozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2020, 09:40:22Bizde mağduruz kasada para yok olunca vericem borcumun arkasındayım ama ne zaman olduğu belli değil gibi açıklamalar. Avukata vermek istersende ver diyip dalga geçer gibi tavırlar takınıyolar.chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2020, 09:41:26Hocam aynı durumdayım beni gaza getirmeDOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle