Herkese merhaba ,

Düğünüm 3. kez iptal oldu ve düğün salonlarından paramı alamıyorum. Şimdilik sadece tüketici haklarına yazı yazdım. Parayı peşin olarak geçen seneden vermiştim elimde havale yaptığım dekont ve açıklama kısmında ne için yaptığım var. Sözleşmede elimde. Şimdi avukata vericem benim gibi bu süreci yaşayan başka arkadaşlar var ise nasıl ilerlediklerini yazarlarsa çok sevinirim.