• 05-09-2020, 22:26:51
    #1
    Günümüz Yazılımcılar Uni Ödev Çözme Yetenekleri Çok İyi Değil mi Sizcede !

  • 05-09-2020, 22:31:45
    #2
    Hocam ayıp olmuyor mu hepimizi aynı kefeye koyuyorsunuz , bu arada 13 yaşımdan beri hobi olarak yaptım. Şuan frontend benden sorulur
  • 05-09-2020, 22:33:03
    #3
    Genele vurmak yanlış olur bende Yazılım okuduğum için diyorum özellikle .
    Sürekli yeni diller öğrenip bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendimce elimden geldiğince ama tabii bu arkadaş gibi olanlarda var o da bir gerçek.
  • 05-09-2020, 22:33:12
    #4
    EverythingGOD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayıp olmuyor mu hepimizi aynı kefeye koyuyorsunuz , bu arada 13 yaşımdan beri hobi olarak yaptım. Şuan frontend benden sorulur
    Hocam, Bende Sizin Gibi 14-15 yasından beridir yazılımla iç içeyim diyebilirim. fakat uye oldugum grupta 3 post tan 2 si bu şekilde.
    Diğer Yazılımcı Arkadaşlardan Şimdiden Özür Diliyorum
  • 05-09-2020, 22:34:08
    #5
    üni de bari ders dinleyin la,
    bu arkadaş gibiler yüzünden meslek değerini yitiriyor...
  • 05-09-2020, 22:35:34
    #6
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üni de bari ders dinleyin la,
    bu arkadaş gibiler yüzünden meslek değerini yitiriyor...
    cok haklısınız hocam.
    sonra da derler ki Türkiye'de neden yazılım gelişmiyor
  • 05-09-2020, 22:35:36
    #7
    GokhanBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, Bende Sizin Gibi 14-15 yasından beridir yazılımla iç içeyim diyebilirim. fakat uye oldugum grupta 3 post tan 2 si bu şekilde.
    Diğer Yazılımcı Arkadaşlardan Şimdiden Özür Diliyorum
    Estağfurullah hocam, o arkadaşlar şu kafada : "Yazılımda iyi para varmış abi ya bende okuyum." ama ne hikmetse hiç bir araştırma yok, mantığı kavrama yok. Ondan sonra "abi yazılım okunmaz, çöp, çok karışık"
  • 05-09-2020, 22:37:43
    #8
    EverythingGOD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam, o arkadaşlar şu kafada : "Yazılımda iyi para varmış abi ya bende okuyum." ama ne hikmetse hiç bir araştırma yok, mantığı kavrama yok. Ondan sonra "abi yazılım okunmaz, çöp, çok karışık"
    yemin ederim o kadar haklısınız ki allahıma aşırı sinirlendim şuan , para için bölüm okumaya çalışıp beceremiyorlar sonra da bölüme tok atıyorlar....
  • 05-09-2020, 22:39:33
    #9
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemin ederim o kadar haklısınız ki allahıma aşırı sinirlendim şuan , para için bölüm okumaya çalışıp beceremiyorlar sonra da bölüme tok atıyorlar....
    sakin olun hocam sonuc olarak bitirselerde evde oturacaklar diğer emek gösterenler kazanacak parayı