
Günümüz Yazılım okuyanlar Hkn.
11
●211
- 05-09-2020, 22:26:51Günümüz Yazılımcılar Uni Ödev Çözme Yetenekleri Çok İyi Değil mi Sizcede !

- 05-09-2020, 22:31:45Hocam ayıp olmuyor mu hepimizi aynı kefeye koyuyorsunuz
, bu arada 13 yaşımdan beri hobi olarak yaptım. Şuan frontend benden sorulur
- 05-09-2020, 22:33:03Genele vurmak yanlış olur bende Yazılım okuduğum için diyorum özellikle .
Sürekli yeni diller öğrenip bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendimce elimden geldiğince ama tabii bu arkadaş gibi olanlarda var o da bir gerçek. - 05-09-2020, 22:33:12Hocam, Bende Sizin Gibi 14-15 yasından beridir yazılımla iç içeyim diyebilirim. fakat uye oldugum grupta 3 post tan 2 si bu şekilde.EverythingGOD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer Yazılımcı Arkadaşlardan Şimdiden Özür Diliyorum - 05-09-2020, 22:35:34cok haklısınız hocam.deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra da derler ki Türkiye'de neden yazılım gelişmiyor
- 05-09-2020, 22:35:36Estağfurullah hocam, o arkadaşlar şu kafada : "Yazılımda iyi para varmış abi ya bende okuyum." ama ne hikmetse hiç bir araştırma yok, mantığı kavrama yok. Ondan sonra "abi yazılım okunmaz, çöp, çok karışık"GokhanBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2020, 22:37:43yemin ederim o kadar haklısınız ki allahıma aşırı sinirlendim şuan , para için bölüm okumaya çalışıp beceremiyorlar sonra da bölüme tok atıyorlar....EverythingGOD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2020, 22:39:33sakin olun hocamdeffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonuc olarak bitirselerde evde oturacaklar
diğer emek gösterenler kazanacak parayı
, bu arada 13 yaşımdan beri hobi olarak yaptım. Şuan frontend benden sorulur