Genele vurmak yanlış olur bende Yazılım okuduğum için diyorum özellikle .
Sürekli yeni diller öğrenip bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendimce elimden geldiğince ama tabii bu arkadaş gibi olanlarda var o da bir gerçek.