EverythingGOD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ayıp olmuyor mu hepimizi aynı kefeye koyuyorsunuz , bu arada 13 yaşımdan beri hobi olarak yaptım. Şuan frontend benden sorulur
Hocam, Bende Sizin Gibi 14-15 yasından beridir yazılımla iç içeyim diyebilirim. fakat uye oldugum grupta 3 post tan 2 si bu şekilde.
Diğer Yazılımcı Arkadaşlardan Şimdiden Özür Diliyorum