Hocam, Bende Sizin Gibi 14-15 yasından beridir yazılımla iç içeyim diyebilirim. fakat uye oldugum grupta 3 post tan 2 si bu şekilde.
Diğer Yazılımcı Arkadaşlardan Şimdiden Özür Diliyorum
Estağfurullah hocam, o arkadaşlar şu kafada : "Yazılımda iyi para varmış abi ya bende okuyum." ama ne hikmetse hiç bir araştırma yok, mantığı kavrama yok. Ondan sonra "abi yazılım okunmaz, çöp, çok karışık"