Estağfurullah hocam, o arkadaşlar şu kafada : "Yazılımda iyi para varmış abi ya bende okuyum." ama ne hikmetse hiç bir araştırma yok, mantığı kavrama yok. Ondan sonra "abi yazılım okunmaz, çöp, çok karışık"
yemin ederim o kadar haklısınız ki allahıma aşırı sinirlendim şuan , para için bölüm okumaya çalışıp beceremiyorlar sonra da bölüme tok atıyorlar....