• 05-09-2020, 10:34:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bazen denk geliyorum, adam dol-andırıcı ama sadece r10'dan banlanıyor.

    Bir şekilde r10'a bu konuya özel bir moderatör tutulup bu tür olaydaki dol-andırıcıları sürekli polise bildirir, kişi hakkındaki tüm bilgileri (ip adresleri dahil) paylaşsa, en azından r10'daki bir kısmı bitmez mi dol-andırıcılığın?

    Edit : R10'un işi değil bu demişsiniz, haklısınız ama Dol-andırıcılık da bitmeyecek o zaman
  • 05-09-2020, 10:36:30
    #2
    Hiç işi gücü yok bu insanların zaten değil mi
  • 05-09-2020, 10:37:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    R10 neden böyle bir şey yapsın ki ?

    Mağdur olan kişi yapmalı.R10 yönetimi yaparsa işin içinden çıkamaz.
  • 05-09-2020, 10:37:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç işi gücü yok bu insanların zaten değil mi
    hangi insanları kastettiniz hocam?

    moderatörleri kastettiyseniz; Bu konuya özel bir moderatör bakmalı tarzında birşey söylemiştim
  • 05-09-2020, 10:37:59
    #5
    Hocam r10 sadece bir forum. Adaletin kılıcı değil
  • 05-09-2020, 10:38:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 neden böyle bir şey yapsın ki ?

    Mağdur olan kişi yapmalı.R10 yönetimi yaparsa işin içinden çıkamaz.
    Daha kaliteli ortam olur diye düşünmüştüm
  • 05-09-2020, 10:38:38
    #7
    celebiselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen denk geliyorum, adam dol-andırıcı ama sadece r10'dan banlanıyor.

    Bir şekilde r10'a bu konuya özel bir moderatör tutulup bu tür olaydaki dol-andırıcıları sürekli polise bildirir, kişi hakkındaki tüm bilgileri (ip adresleri dahil) paylaşsa, en azından r10'daki bir kısmı bitmez mi dol-andırıcılığın?
    Hukuk öyle işlemiyor Hocam. Dolandırılan kişinin şikayetçi olması gerek. Bi zahmet dolandırılanda elini taşın altına koysun ve gidip şikayetçi olsun.
  • 05-09-2020, 10:39:04
    #8
    bizim için çok iyi olur, r10 için ise dertsiz başa dert almak olur.
  • 05-09-2020, 10:39:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam r10 sadece bir forum. Adaletin kılıcı değil
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 neden böyle bir şey yapsın ki ?

    Mağdur olan kişi yapmalı.R10 yönetimi yaparsa işin içinden çıkamaz.
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç işi gücü yok bu insanların zaten değil mi
    Dol-andırıcılık bitmeyecek yani