Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam r10 sadece bir forum. Adaletin kılıcı değil
AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 neden böyle bir şey yapsın ki ?

Mağdur olan kişi yapmalı.R10 yönetimi yaparsa işin içinden çıkamaz.
Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç işi gücü yok bu insanların zaten değil mi
Dol-andırıcılık bitmeyecek yani