• 05-09-2020, 14:44:25
    #28
    bunu mağdur kişilerin yapması daha doğru olmazmı bir moderatörün devamlı olarak bu işe bakması delileri toplaması şikayet etmesi ve sonucunda polisin sizmi dolandırıldınız sorusuna hayır üyemiz dediğinde üyenizin şikayet etmesi gerektiğini duyması ile sonuçlanacak başarısız bir iş olur bence
  • 05-09-2020, 14:51:37
    #29
    mağdur adam şikayet etmeyi bilmiyorsa başkası niye uğraşsın.
  • 05-09-2020, 14:55:08
    #30
    zaten, hukuki boyuta geldiğinde r10 bilgileri paylaşıyor. fakat, dolandırılan şikayet etmezse hiçbirşey olmuyor.
    r10 un moderatörleri zaten oldukça meşgul * yoğun.
  • 05-09-2020, 15:00:45
    #31
    Mağdur olan kişi kendi hakkını aramıyorsa, arama gereği duymuyorsa R10 yönetimi neden zamanını bunlar ile harcasın.
  • 05-09-2020, 15:01:56
    #32
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Dolandırılan kişi zahmet edip suç duyurusunda bulunmuyor, hakkını aramıyorsa onun hakkını r10 mu koşturacak?
  • 05-09-2020, 15:09:21
    #33
    Reveloper
    r10 GayrimeÅŸru ekibimiz hazır olmak üzereler. Takım lideri @tolgasen; ile ardındaki 4 moderatör 100₺Â’ye bıçaklama hizmeti verecekler yakın zamanda. Tabi hepsi aynı fiyat olmaz

    Düz bıçaklama 100₺
    Tokatçı 250₺
    Script bug fixlemeyen 150₺
    Forumda yasa dışı ürün satan 300₺ (+kdv ama yasallaÅŸtırmak için)
  • 05-09-2020, 15:13:27
    #34
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 GayrimeÅŸru ekibimiz hazır olmak üzereler. Takım lideri @tolgasen; ile ardındaki 4 moderatör 100₺Â’ye bıçaklama hizmeti verecekler yakın zamanda. Tabi hepsi aynı fiyat olmaz

    Düz bıçaklama 100₺
    Tokatçı 250₺
    Script bug fixlemeyen 150₺
    Forumda yasa dışı ürün satan 300₺ (+kdv ama yasallaÅŸtırmak için)
  • 05-09-2020, 15:20:11
    #35
    R10'da tüm forumlar ve sosyal medya siteleri gibi içerik sağlayıcı sitesidir,üyeler tüm davranışlarından kendi sorumludur.Üyeler arasında yaşanan sorunlar da banlama gibi bir zorunluluğu bile yok ama moderatörler gönüllü olarak forumun daha iyi bir yer olabilmesi için günde onlarca şikayet konusuyla ilgilenip sayfalarca açıklama okuyorlar ve sorun yaşatan kimse forumdan uzaklaştırıyorlar.Örneğin Facebook'da alışveriş bölümü(marketplace) var kullanıcılar ilan ekleyip satış yapıyor oradan bir kullanıcı sizi dol**dırdı hadi Facebook benim yerime hakkımı savun deseniz cevap bile alamazsınız.Yani bir zahmet savcılığa gitmeyi de kişi kendi yapsın zaten resmi kurumlar talep ettiğinde istedikleri bilgileri R10 direkt paylaşacaktır.
  • 05-09-2020, 15:38:56
    #36
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol BaÅŸtan;

    Tolga Erhan İsmail Cem
    Burak Erdem