Dol-andırıcıların sadece banlanması hk.
44
●1.441
- 05-09-2020, 14:44:25bunu mağdur kişilerin yapması daha doğru olmazmı bir moderatörün devamlı olarak bu işe bakması delileri toplaması şikayet etmesi ve sonucunda polisin sizmi dolandırıldınız sorusuna hayır üyemiz dediğinde üyenizin şikayet etmesi gerektiğini duyması ile sonuçlanacak başarısız bir iş olur bence
- 05-09-2020, 15:09:21r10 GayrimeÅŸru ekibimiz hazır olmak üzereler. Takım lideri @tolgasen; ile ardındaki 4 moderatör 100₺Â’ye bıçaklama hizmeti verecekler yakın zamanda. Tabi hepsi aynı fiyat olmaz
Düz bıçaklama 100₺
Tokatçı 250₺
Script bug fixlemeyen 150₺
Forumda yasa dışı ürün satan 300₺ (+kdv ama yasallaÅŸtırmak için) - 05-09-2020, 15:20:11R10'da tüm forumlar ve sosyal medya siteleri gibi içerik saÄŸlayıcı sitesidir,üyeler tüm davranışlarından kendi sorumludur.Üyeler arasında yaÅŸanan sorunlar da banlama gibi bir zorunluluÄŸu bile yok ama moderatörler gönüllü olarak forumun daha iyi bir yer olabilmesi için günde onlarca ÅŸikayet konusuyla ilgilenip sayfalarca açıklama okuyorlar ve sorun yaÅŸatan kimse forumdan uzaklaÅŸtırıyorlar.ÖrneÄŸin Facebook'da alışveriÅŸ bölümü(marketplace) var kullanıcılar ilan ekleyip satış yapıyor oradan bir kullanıcı sizi dol**dırdı hadi Facebook benim yerime hakkımı savun deseniz cevap bile alamazsınız.Yani bir zahmet savcılığa gitmeyi de kiÅŸi kendi yapsın zaten resmi kurumlar talep ettiÄŸinde istedikleri bilgileri R10 direkt paylaÅŸacaktır.
- 05-09-2020, 15:38:56Sol Baştan;tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tolga Erhan İsmail Cem
Burak Erdem
