R10'da tüm forumlar ve sosyal medya siteleri gibi içerik sağlayıcı sitesidir,üyeler tüm davranışlarından kendi sorumludur.Üyeler arasında yaşanan sorunlar da banlama gibi bir zorunluluğu bile yok ama moderatörler gönüllü olarak forumun daha iyi bir yer olabilmesi için günde onlarca şikayet konusuyla ilgilenip sayfalarca açıklama okuyorlar ve sorun yaşatan kimse forumdan uzaklaştırıyorlar.Örneğin Facebook'da alışveriş bölümü(marketplace) var kullanıcılar ilan ekleyip satış yapıyor oradan bir kullanıcı sizi dol**dırdı hadi Facebook benim yerime hakkımı savun deseniz cevap bile alamazsınız.Yani bir zahmet savcılığa gitmeyi de kişi kendi yapsın zaten resmi kurumlar talep ettiğinde istedikleri bilgileri R10 direkt paylaşacaktır.