bunu mağdur kişilerin yapması daha doğru olmazmı bir moderatörün devamlı olarak bu işe bakması delileri toplaması şikayet etmesi ve sonucunda polisin sizmi dolandırıldınız sorusuna hayır üyemiz dediğinde üyenizin şikayet etmesi gerektiğini duyması ile sonuçlanacak başarısız bir iş olur bence