AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 neden böyle bir şey yapsın ki ?

Mağdur olan kişi yapmalı.R10 yönetimi yaparsa işin içinden çıkamaz.
Daha kaliteli ortam olur diye düşünmüştüm